CLOSED

soave
adicionada em: 3645 days atrás
Thanks to everyone that he was part of my group!
It's not the first time someone complains about voting and not a nice thing to underestimate the work of others.
Not being able to remedy this fact I close the group.
Thank you all again and Happy Sunday!
Anastasia

eryca38
adicionada em: 3645 days atrás
Bonjour et désolée de la fermeture de ce groupe que j 'aimais beaucoup ,il est bien dommage que certain ai des commentaires absurbes et ridicules car on est tous sur Blingee,je pense, pour ce détendre et non par esprit de compétition et de rivalité.Merci à vous Soave en espérant que vous reviendrez sur votre décision prochainement.
Amicalement bisous
SANSAN33138
adicionada em: 3643 days atrás
bonjour suis-moi assis désolé de la fermeture du groupe et je suis d'accord avec eryca je suis sur blingee que pour le plaisir j'espère que vous changerez d'avis moi aussi avec toute mon amitié bisous sansan
Janaína_Again
adicionada em: 3643 days atrás
Anastasia, the closing of the group gave the impression that it was because of me. My comment was not ridiculous, it's very easy to talk when downvotes is not with the person. I am also the Blingee for fun, but do not deny, I get upset when they give downvotes in my Blingees. Please Anastasia, reconsider its decision. Have a nice day. Bjsss, Roze
 
 

Em destaque

Valentinstag am 14.02.2023

criado por: wilfried1947

Coloque o seu Blingee aqui!